Передноворічний інсайт, або який урок я отримала від працівника

Читати хв
Передноворічний інсайт, або який урок я отримала від працівника

Наталя Меженська, СЕО OTP Capital

У кінці 2021 року отримала чудовий інсайт відносно команди та ролі кожного її члена. Як і більшість компаній, у грудні ми святкували новорічний корпоратив. За традицією один із відділів нашої команди готує програму заходу. Цьогоріч у ній були жартівливі передбачення для кожного співробітника на 2022 рік від юридичного департаменту.

Наступного дня після святкування корпоративу, приходжу я в офіс і бачу, що аркуш з передбаченнями, випадково залишений юристами напередодні в роздрукованому вигляді, зазнав змін: внизу під номером 19 (нас наразі у компанії всього 18) з’явилося ще одне передбачення, дописане від руки. Прочитавши повідомлення, я спочатку здивувалася, потім розсміялася. Але в кінці-кінців дане повідомлення заставило мене задуматися. Цитую меседж дослівно: «У 2022 году Алёна вырвется из замкнутого круга неприятностей. Откроет свой SPA-центр. И выше упомянутые личности будут записываться на SPA в мой центр. И все постоянные клиенты будут самыми счастливыми и довольными от полученных процедур. И в этом центре будут работать самые-самые лучшие специалисты».

Олена – це наша клінінг-леді, яка працює на компанію-підрядника, з якою ми маємо відповідний договір на прибирання. Про Олену ми всі добре знали, тому що на самому видному місці в нас в офісі розташований графік прибирання та кожного дня зранку ми бачали її підпис, як звіт про зроблену роботу. Проте присутність ж Олени ми майже не помічали, тому що приходила вона робити свою справу вже пізно ввечері або дуже рано зранку, коли ми всі вже були вдома. Результати, на жаль, ми також не помічали, адже якщо чисто – то, значить, так і має бути. Варто піти від зворотного, якби ми щось помічали, то це б значило, що Олена не справляється зі своєю роботою. А так все ОКей.

Насправді, мені стало дуже соромно, що ми забули включити її до списку привітань. Ситуацію ми виправили і Олена залишилася задоволеною. Проте даний інцидент був корисним уроком для мене.

По-перше, це ще раз нагадало мені про роль кожного співробітника у діяльності компанії. Іноді, в рутині ми навіть не помічаємо, а точніше знецінюємо те, що робимо щодня.

Ми не звертаємо увагу на те, що прибиральниця докладає всіх зусиль, аби ми змогли прийти вранці з в комфорті розпочати роботу. Ми не дякуємо бек-офісу за те, що вони кожного дня розраховують вартість активів наших інвестиційних та пенсійних фондів. Ми також не вникаємо в десятки угод, які заключають наші інвеступравляючі, аби забезпечити ефективне управління інвестиціями наших клієнтів. Так як і не нагороджуємо відділ продажів за те, що кожного дня вони багато працюють, аби наші клієнти залишалися задоволеними. Хоча по суті, разом всі ці рутинні повсякденні задачі і формують успіх нашої компанії.

Другий інсайт, який я винесла з даного меседжу – це те, що для того, щоб клієнти були задоволені сервісом (а рівень задоволеності може бути виміряний відсутністю зауважень), потрібно мати класну команду – не просто спеціалістів своєї справи, а фахівців, які вміють ефективно взаємодіяти і працювати в команді. Здається, в цьому нам повезло.

Ну і останній інсайт – це амбіційність кожного члена команди. Якщо є амбітна ціль – це рухає вперед. Чудово, якщо це спільна колективна ціль, яка рухає компанію вгору. Хоча варіант, коли в кожного є своя ціль теж непоганий. Адже «заряджений» працівник – це однозначно про ефективність.

Ось такі висновки. Як бачите, просто озирнувшись довкола, можна почерпнути для себе багато цінних уроків.

 PS: Через деякий час ми випадково зустрілися з Оленою у дверях нашого офісу, розговорилися та з’ясувалося, що вона вже давно підписала контракт із нашим фондом «ОТП Пенсія» та почала відкладати собі гроші на гідну старість. І ще вона розповіла, що стежить за нашими новинами та результатами діяльності на нашому сайті і навіть знає, як працюють інвестиційні фонди. Ось така у нас клінінг-леді, роботу та присутність якої ми навіть не помічали:)

 

Поділись

Ще цікаве в цій категорії

BACK TO THE ROOTS або як відбувалося становлення компанії OTP Capital
Сьогодні, у день 15-річчя OTP Capital, хотілось би пригадати найбільш значущі моменти, які відіграли чи не основну роль у формуванні...
Читати більше
Фінансовий ринок України: тенденції червня 2022 року
Мінфін не підвищив дохідності по військових ОВДП. Попри облікову ставку в 25%, первинні аукціони дозволили Мінфіну залучили лише 6.1 млрд....
Читати більше
Фінансовий ринок України: тенденції травня 2022 року.
НБУ підвищив облікову ставку до 25%, очікувано та своєчасно. Регулятор, головним завданням якого є приборкання підвищеної інфляції, вирішив одним рухом...
Читати більше